Τρίτη 10 Αυγούστου 2010

Δεν θα είναι υποψήφιος δήμαρχος Σαγιάδας ο Β. Μάστορας!

Ανοιχτή επιστολή του δημάρχου στους δημότες


Συνδημότισσες και συνδημότες του Δήμου Σαγιάδας Δημότισσες και δημότες του Δήμου Φιλιατών,Φίλες και φίλοι
Μετά από ώριμη σκέψη, αναλύοντας όλα τα δεδομένα και τις παραμέτρους του εγχειρήματος, αποφάσισα, όχι εύκολα είναι αλήθεια, να μη συμμετέχω στις επικείμενες Δημοτικές εκλογές του Νοεμβρίου, ως υποψήφιος Δήμαρχος, του νέου «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΙΚΟΥ» Δήμου Φιλιατών.Πίστευα και εξακολουθώ να πιστεύω, ότι η εξουσία δεν πρέπει να είναι αυτοσκοπός, αλλά να ασκείται ως μέσον προσφοράς και διακονίας στον λαό, ο οποίος και μας εκλέγει με τη δύναμη της ψήφου του, για να τον υπηρετήσουμε, αυτόν και όχι… εαυτόν!!!


Πιστεύω ακράδαντα, ότι η «θέση», το αξίωμα, ο θώκος της όποιας εξουσίας, δεν είναι αυτά που προσδίδουν αίγλη, κύρος και αξία σε αυτόν που τα κατέχει, αλλά αυτός που ασκεί την εξουσία, αν την ασκεί με χρηστό τρόπο, με εντιμότητα, συνέπεια και λεβεντιά, προσδίδει τα προαναφερόμενα χαρακτηριστικά σε αυτή…Με αφετηρία αυτές τις σταθερές, προβληματίστηκα σοβαρά αν θα έπρεπε να είμαι υποψήφιος, στο νεοσύστατο Δήμο Φιλιατών εν όψει της διοικητικής μεταρρύθμισης, η οποία ασφαλώς αποτελεί μια μεγάλη πρόκληση, δημιουργώντας προοπτικές για την Αυτοδιοίκηση, αλλάζοντας όμως άρδην το STATUS που μέχρι σήμερα όλοι γνωρίζαμε.Ο νέος Δήμος Φιλιατών, συγκροτούμενος από τους μέχρι σήμερα υφιστάμενους, Σαγιάδας και Φιλιατών, χρειάζεται μια ισχυρή ομάδα, από ικανούς, με γνώσεις και δυνατότητες, με όραμα και πρωτίστως, στελέχη έντιμα και αδιάφθορα, χωρίς εξαρτήσεις και… υπόγειες διαδρομές, χωρίς δουλείες και… προεκλογικές πολιτικές επιταγές, τις οποίες θα κληθούν μετεκλογικά να εξαργυρώσουν…Ο νέος Δήμος Φιλιατών, για να διοικηθεί αποτελεσματικά και παραγωγικά, για να μπορεί η Δημοτική Αρχή, ο Δήμαρχος, η πρώτη μορφή εξουσίας, να είναι δίπλα στον δημότη, τον άνεργο δημότη, τον επαγγελματία, την νεολαία, την τρίτη ηλικία, χρειάζεται να είναι στελεχωμένος με ικανά και με… «καθαρά χέρια» στελέχη, που πρώτη τους προτεραιότητα θα έχουν το συμφέρον του Δήμου και των δημοτών και όχι το δικό τους ή του κόμματος στο οποίο ανήκουν.Ήταν και είναι πολύ εύκολο για εμένα, να καταρτίσω ένα ψηφοδέλτιο, με το οποίο θα διεκδικούσα τη νίκη και σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις, θα την κατακτούσα…Ήταν και είναι πολύ εύκολο για εμένα, να «εκμεταλλευτώ» αυτό το θετικό κλίμα που υπάρχει για την υποψηφιότητα μου και να «υφαρπάσω» την ψήφο των συνδημοτών, εκλεγόμενος Δήμαρχος και μετά… «γαία πυρί μειχθήτω».Αν η εξουσία αποτελούσε για εμένα αυτοσκοπό αν είχα… λόγους να συνεχίσω να είμαι Δήμαρχος, αν είχα προσωπικά συμφέροντα να υπηρετήσω ή… προβλήματα να λύσω, τότε ναι θα ήμουν υποψήφιος και να είσαστε βέβαιοι, με τη δική σας στήριξη, την οποία εκφράζατε και εκφράζετε παντοιοτρόπως προς το πρόσωπο μου και Δήμαρχος...Αν υπάκουα σε κελεύσματα κομματικά ή … άνωθεν εντολές, αν στο συνδυασμό μου συμμετείχαν άτομα ανυπόληπτα, τα οποία έχουν απωλέσει την έξωθεν καλήν μαρτυρίαν, που στόχο έχουν να εκλεγούν για να υπηρετήσουν τα συμφέροντα τους και όχι τον τόπο, αν συμβιβαζόμουνα και λειτουργούσα με όρους και υπό… όρους, τότε ναι, θα ήμουν Δήμαρχος αλλά δεν θα ήμουν καλά με τον εαυτό μου, την συνείδηση μου και όλους τους δημότες μου, οι οποίοι, για δύο συνεχείς τετραετίες με εξέλεξαν πανηγυρικά Δήμαρχο του Δήμου Σαγιάδας, με θριαμβευτικά ποσοστά, υπερψηφιζόμενος από δημότες που ανήκουν σε όλο το πολιτικό φάσμα.Δημότες, οι οποίοι έκαναν την πολιτική και κομματική τους υπέρβαση και δεν μετάνιωσαν όπως οι ίδιοι δηλώνουν.Στα οχτώ χρόνια της θητείας μας, το έργο που επιτελέσαμε στο Δήμο Σαγιάδας, σε όλα τα επίπεδα, είναι σημαντικότατο και δεν επιδέχεται αμφισβήτηση…Ένα έργο που μας καταξίωσε και κατέστησε τον Δήμο μας πρότυπο και σημείο αναφοράς, στο σύνολο της Ηπείρου.Με απόλυτη διαφάνεια, χρηστή διαχείριση, εντιμότητα και σεβασμό στο δημόσιο χρήμα, όπως είναι τοις πάσι γνωστό.Αυτό το έργο, αυτή η προσφορά μας στον τόπο, ο αγώνας και οι αγωνίες μας, για οχτώ ολόκληρα χρόνια, αποτελούν για μας πολύτιμη παρακαταθήκη, την οποία θα διαφυλάξουμε ως κόρην οφθαλμού και την οποία δεν την διαπραγματευόμαστε με κανένα και για τίποτε…Ένας άλλος σοβαρός προβληματισμός μου ήταν η εξεύρεση του απαιτούμενου ποσού για την πραγματοποίηση του προεκλογικού μου αγώνα, το οποίο, ενδεχομένως για άλλους υποψήφιους να μην είναι απαγορευτικό για εμένα όμως ήταν...Επειδή ως γνωστόν, οι οικονομικές μου δυνατότητες είναι γνωστές, δημοσιοποιούνται άλλωστε κάθε χρόνο, τα περιουσιακά μου στοιχεία, όπως οφείλουν να κάνουν όλοι οι αιρετοί και διαπιστώνεται ότι δεν θα μπορούσα να ανταπεξέλθω στις υποχρεώσεις αυτές...Θα μπορούσα βεβαίως να απευθυνθώ σε… χορηγούς, οι οποίοι ευχαρίστως θα ανταποκρινόνταν, αλλά στην περίπτωση αυτή, θα ήμουν ένας Δήμαρχος υπό… ομηρία και αυτό δεν το επιτρέπει η πολιτική μου φιλοσοφία και ηθική…Δεν θα είμαι υποψήφιος στις επικείμενες εκλογές, θα είμαι όμως πάντα ΠΑΡΩΝ στο τοπικό πολιτικό και κοινωνικό γίγνεσθαι, θα παρακολουθώ τα δρώμενα και βεβαίως θα είμαι δίπλα στη νέα Δημοτική Αρχή που θα προκύψει, αρωγός αν με χρειασθεί στην προσπάθεια της και ασφαλώς, απέναντι σε αυτή, αν αποδειχθεί ανακόλουθη, ασυνεπής, αδιάφορη, χωρίς όραμα και προοπτική.Ευχαριστώ θερμά τους συνεργάτες μου, Δημοτικούς Συμβούλους και στελέχη της παράταξης μου, που μαζί πορευτήκαμε και αγωνιστήκαμε όλα αυτά τα χρόνια.Ευχαριστώ θερμά τους συνεργάτες μου στο Δήμο, τους υπαλλήλους του Δήμου, με τους οποίους συνεργάστηκα άψογα όλα αυτά τα χρόνια, οι περισσότεροι των οποίων, έκαναν καθημερινά… υπέρβαση καθήκοντος αναλωνόμενοι στην κοινή μας προσπάθεια, στο συμφέρον του Δήμου και των δημοτών. Τους καλώ να συνεχίσουν με τον ίδιο ζήλο και να στηρίξουν τη νέα Δημοτική Αρχή και τους διαβεβαιώ ότι θα είμαι πάντα δίπλα τους.Ευχαριστώ θερμά τους δημότες του Δήμου Σαγιάδας, γιατί στη συντριπτική τους πλειοψηφία, με εμπιστεύθηκαν για δύο τετραετίες.Τους διαβεβαιώνω ότι η σχέση που έχτισα και χτίσαμε μαζί, δεν τελειώνει εδώ.Θα συνεχίσω να είμαι δίπλα τους, να ενδιαφέρομαι για τα προβλήματα τους και τον τόπο μας.Ευχαριστώ θερμά, όλους τους δημότες του Δήμου Φιλιατών, τους Φιλιαταίους της αποδημίας, τα στελέχη και τα μέλη των αδελφοτήτων των Αθηνών, για την εμπιστοσύνη που επέδειξαν στο πρόσωπο μου και την στήριξη πιθανής υποψηφιότητας μου.Να είναι βέβαιοι ότι θα… ανταμωθούμε στο μέλλον, από το ίδιο ή άλλο μετερίζι!Εύχομαι τέλος η νέα Δημοτική Αρχή που θα προκύψει να αποδειχθεί η καλύτερη δυνατή για τον τόπο και τους ταλαιπωρημένους κατοίκους του.

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου