Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2012

Ο Πύρρος Δήμας έβαλε τα πράγματα στη θέση τους

Τι απαντάει ο ίδιος στην “Gazeta Shqiptare” για την καταγωγή του και το Γκόρο
Η καταγωγή του Πύρου Δήμα προκάλεσε αντιπαραθέσεις και ένα «δημοσιογραφικό τρίγωνο» μεταξύ αλβανικών εφημερίδων, βορειοηπειρωτικών μπλογκς και του Δήμου Χειμάρρας, με ειδήσεις που ανακυκλώνονταν καθημερινά.  
Όλα ξεκίνησαν από ένα σχόλιο που είχε η νέα ιστοσελίδα του Δήμου Χειμάρρας, για τον έλληνα ολυμπιονίκη Πύρρο Δήμα σε σχέση με την καταγωγή του.
Μετά από πολλές αντιδράσεις, αφαιρέθηκε από την ιστοσελίδα το επίμαχο σχόλιο, όμως ο αλβανιστής με ελληνική καταγωγή δήμαρχος Γιώργος Γκόρος συνέχισε να προκαλεί λέγοντας ότι

«αυτά που γράφουν τα βορειοηπειρωτικά μπλογκς είναι σαχλαμάρες, ο Πύρρος είναι αλβανός όπως είμαι και εγώ και είχε δηλώσει παλιότερα ότι στα παιδιά του κυλάει αίμα αλβανικό».

Στο καθημερινό «σίριαλ» της τελευταίας εβδομάδας, ο Πύρρος αποφάσισε να βάλει μόνος του τέλος, με συνέντευξη στην εφημερίδα που πουλάει τα περισσότερα φύλλα στην Αλβανία “Gazeta Shqiptare”. Σε σχετική ερώτηση δημοσιογράφου απάντησε:  
«Ποτέ δεν έκανα αυτή τη δήλωση, είμαι μέλος της ελληνικής μειονότητας, παντού και πάντα δηλώνω ότι είμαι έλληνας. Οι σχέσεις μου με το δήμαρχο Γκόρο είναι καλές και επικοινωνούμε συχνά».

1 comments:

Ανώνυμος είπε...

Τώρα αυτό που απομένει στο Γκλόρο είναι να αποδείξει κι αυτός ότι είναι Έλληνας.
Να μας το πει τώρα , διότι αύριο θα είναι δώρον άδωρον και κουραφέξαλα.

Δημοσίευση σχολίου